Terug

Ground Zero Audio Klantenservice | Contact opnemen met Ground Zero Audio

Veelgestelde vragen


1. Retourneren

1.1 Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren, en is dit gratis?

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je product, er zijn 2 opties, namelijk:

Ik wil mijn product omruilen

Retour sturen is kosteloos als je het product wilt ruilen met een vergelijkbaar product. Als je wilt ruilen betalen wij de retour zending.

Ik wil mijn geld terug

Gebruik je een PostNL/DHL retour zegel die je via ons hebt aangevraagd? Deze retour zegel kost €8,- voor pakketten tot 23kg, is je pakket zwaarder? Neem contact met ons op.

Je kunt het product ook op eigen kosten retour sturen met een vervoerder naar keuze.

1.2 Hoe moet ik mijn bestelling inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.

Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak deze op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.

1.3 Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
    • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
    • Verzend de verpakking in een stevige doos die je goed afsluit;
    • Verwijder waar nodig je data en account.
  1. Print je verzendlabel uit en plak deze op de buitenste doos. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd.
  2. Stuur het pakketje terug via:
  1. Leun achterover en wij houden je op de hoogte van de retourstatus.

1.4 Hoe meld ik online mijn retour aan?

Dat doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

1.5 Welke producten kunnen niet retour?

Wel retour:

  • Het product is slechts gehanteerd en geïnspecteerd zoals dat in een winkel ook zou kunnen.
  • Het product is in originele verpakking met alle geleverde toebehoren geretourneerd.

Niet retour:

  • Auto specifieke onderdelen welke specifiek voor uw auto zijn besteld.
  • Draden en kabels die op lengte zijn afgeknipt.
  • Producten waarbij niet alle geleverde toebehoren zijn geretourneerd.
  • Producten die zijn aangesloten en hierdoor niet meer in nieuwstaat zijn.

2. Levertijd

2.1 Wat is de levertijd als ik heb besteld op maandag t/m vrijdag?

Nederland en België besteld voor 15:00
Je pakket wordt dezelfde dag nog verzonden & de volgende dag bezorgd.

Nederland en België na 15:00
Je pakket wordt verzonden op de volgende werkdag & de dag daarna al bezorgd.

Frankrijk en Duitsland voor 15:00
Je pakket wordt dezelfde dag nog verzonden & binnen 1-2 werkdagen bezorgd.

Frankrijk en Duistland na 15:00
Je pakket wordt verzonden op de volgende werkdag & binnen 2-3 werkdagen bezorgd.

2.2 Wat is de levertijd als ik heb besteld op zaterdag / zondag?

Nederland en België
Je pakket wordt verzonden op maandag & bezorgd op dinsdag.

Frankrijk en Duistland
Levertijd 1-2 werkdagen

2.3 Ik heb nog niet besteld

Nederland, België, Frankrijk en Duitsland
Zodra je bestelling is geplaatst gaan wij het zo snel mogelijk verzenden.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »